Novi Sad
28.06.2012.
10:19 > 09:19
Radnici novosadskog "Neobusa" su, umesto osam neisplaćenih zarada, dobili jednokratnu pomoć u vidu dve kese sa paštetom i deterdžentom, saznaje Radio 021.
  • Detelina

    29.06.2012 12:24
    Stecaj
    Kako je i zbog cega i koga Neobus otisao u stecaj i ko ga je '' izvadio" i prodao.Tu su koreni propasti a ne jadni radnici.Srbijo moja..tugo
  • Scotch Bonnet

    29.06.2012 12:00
    Red
    Srbijo jadna li si a i Vojvodina s tobom.

    Ovo deljenje pastete ceka svakog od nas dokle god budemo cutali i trpeli.

    Jalova uvertira u nasu buducnost.
  • Mile

    29.06.2012 07:50
    Sremac
    Ta prosta činjenica koja ti nije jasna je vertikala sistema upravljanja iliti rukovođenja preduzećom, mini-marketom, državom.... Ne sliva se zarađeni kapital direktno u džepove radnika zaposlenih u proizvodnji, pa da ga oni troše kako hoće. Stečenim kapitalom raspolaže rukovodstvo firme, direktorijum, da ne kažem "menađment", i oni dumaju gde će ga uložiti, kako razdeliti i držati pod kontrolom. Prema tome, "njih" treba pitati kako su razlivali zarađeni kapital u poslednjih 10-15 godina, a ne radnika koji čeka naređenja šta da radi, za koga ti misliš da radi šta hoće i kako hoće. "Oni" danas sigurno ne čekaju u redu da dobiju pet pašteta i kilogram brašna u kesi, i to žutoj!
  • vasa

    29.06.2012 05:43
    Posledice
    Svi se bavite posledicama.Uzrok bolesti treba otkloniti.Neka plate oni koji su pokrali i unistili fabriku.Svi znaju ko su ti lopovi, direktori ,banke ,stecajni upravnici...Sta mogu radnici osim da rade i skupljaju kese.E zemljo Srbijo.
  • novosadjan

    29.06.2012 01:00
    da su pametni pa da tuze sindikat i njihove vodje sto su pristali na okoncanje strajka obecanjem da ce dobiti pokradeno sada neka sindikat sve kesira ljudima
  • Sremac

    28.06.2012 22:35
    Minusi
    Voleo bi da mi ovi što izlupaše minuse objasne samo jednu prostu činjenicu.Kako su švabe uspele da od 74 do sad naprave 6 varijanti čuvenog Golfa a naši vrli samoupravljači od 74 do 2003 sa sve desetinama hiljada zaposlenih u srpskom gigantu su uspeli dvaput da promene ogledala i triput farove na čuvenom stojadinu.O raznim varijanta kubikaže i motora i da ne pišem.I pritom nisu visili ispred vlade u Bonu za pare nego su umesto terevenki i kradje ulagali u nove proizvode.Usput samo se pitam kako bi prošli da vas švaba nadje kako trošite nejgovu struju i materijal za privatluk.Zato oni i jesu tu gde jesu a mi tu gde jesmo
  • 28.06.2012 20:35
    kom
    Neobus je prošle godine isporučivao autobuse za francusku Veoliju,beogradsku Lastu...Autobusi su bili svi klimatizovani,sa euro 5 motorom i cena im je bila manja od 130 000 evra.Francuzi su bili prezadovoljni,Lasta takođe.Solaris,za novosadski GSP je plaćen oko 255 000 evra.Mislim da je to svetski rekord u iznosu cene gradskog autobusa.A pobedio je na tenderu.Kako?
    Što se tiče ostalih tendera Neobus je prošle godine dobio tender za Pančevo 12 kom,imao je narudžbine od Laste i Veolije al ni za jednu od ovih narudžbina nije dobio garanciju Razvojne banke.Znači,imao je posla i nisu mu trebali krediti već samo garancija.Ni to nije mogao da dobije.Nekom je u interesu da propadne.Zašto da kupujemo autobuse domaće,kad možemo strane po duplo većoj ceni.
  • Učitelj

    28.06.2012 19:28
    Istina
    Najtužnije je što u našem društvu ima idiota kojima je važnije da radnici na zapadu zadrže svoja radna mesta a ovi naši da lete na ulicu.
    Da postoji vlada koja brine o stvarnim narodnim interesima GSP bi MORAO uzimati samo domaća vozila - nikakvi tenderi ne dolaze u obzir u ovakvom neravnopravnom odnosu tehnološkog razvoja
    naše i njihove industrije.Naravno to važi i za sve ostale proizvode domaće industrije.
  • 28.06.2012 19:13
    Zao mi je radinka ali kvalitet njihovih buseva je dosta nizi u odnosu na Solaris ili Iveco.
    Priznajte da nam se svima vise svidja da se vozimo u klimatizovanim busevima koji su i dosta tisi od Neobusa.
    Secamse novih buseva iz Neobusa nov novcijat bus a on zveci kao serpa. Meni lico vise prija da ujutru kad se vozim busom nemoram da slusam kako lupa i tandrce.
  • Sremac

    28.06.2012 19:03
    Sindikat
    Mislim da ni ovima iz sindikata trebalo organizovati izlet do BG da posete kuću cveća da konačno vide da je drug ćopa umro i da nema više samoupravljanja.A o pomoći su trebali da razmišljaju u ona vremena kad su trošili firminu struju i materijal i za flašu rubina pravili kapije i komplete za klanje svinja umesto da su smišljali nove modele autobusa.I kad su arčili pare na razne radničko-sportske igre bolje da su smišljali nove poslove.Sad kukaju za tendere a 80% tih tendera nameštaju upravo oni koji su im bili dobri dok su im gledali kroz prste i plaćali komunističke bahanalije
  • Spajalica

    28.06.2012 18:44
    Ostali paketi od ligasa kad su kupovali glasove pa da se ne ukvari...
    greota da se baci e....
  • Ime mi je..

    28.06.2012 18:05
    E sad sa praškom i paštetama platite porez(ne rugam Vam se nego mi je žao radnika)
  • Dejan

    28.06.2012 13:15
    Vasin svima deli paštete,a on uzima samo keš. Tako je i u zrenjaninskom Žitoproduktu bilo... kese i paštete... Ne volim SNS,ne volim SPS ali nek počiste ove alave iz DS,jedino mi je to drago... pa koliko god da ih uhapse.
  • bb

    28.06.2012 12:35
    Ako nisu u stanju da dobiju tender u Novom Sadu onda i treba da propadnu. Posle ko zna koliko godina i isporuka za GSP sada gube tendere. Mislim da je problem vise u poslovodstvu firme.
    Nacin poslovanja GSP-a je opstepoznat, a pogotovo bi to trebalo da znaju oni koji proizvode autobuse.
  • ovca

    28.06.2012 12:34
    SRBIJO , SRAMOTA !!!
  • jaegermeister.ns

    28.06.2012 11:53
    @ Sasa
    Niko ne spori da su Iveco i Solaris svetski poznate firme i da se njihovi autobusi koriste u mnogim gradovima vec se spori nacin na koji su njihovi predstavnici na ovom trzistu nastupili. Tasna-masna firme se otvaraju neposredno pre tendera i to jedino ako ce imati uspeha na istom! Tako je i doslo do kupovine autobusa koji su bili namenjeni Tirani, a zavrsili kod nas.Sto se tice Neobusa pored dokazanog kvaliteta (dugogodisnja saradnja sa Volvoom, a oni za saradnike ne biraju bilo koga)njihovi autobusi su zastitni znak Novog Sada od pocetka 70-ih i dizajnirani su prema potrebama transporta putnika u nasem gradu koji se, moracete priznati, malko razlikuje od Tirane(slucaj Iveco). Pored ovoga, svako ko se i malo razume u odrzavanje voznog parka zna da je najekonomicnije imati u istom jednu marku autobusa, a ne 10! I to nam daje jos jedan plus za Neobus, delovi i sama fabrika u istom gradu. Na zalost, kao i u svim javnim nabavkama postuje se jedino princip IMT (ima l' mene tu),a o interesima javnog preduzeca i gradjana koji ce usluge koristiti ni reci. Podrska radnicima Neobusa da istraju u svojoj borbi i da se vrate na posao! Pozdrav
  • Albus

    28.06.2012 11:40
    @Alo Pozega
    Slazem se u potpunosti!Vasin je dugo godina bio u upravnom odboru Albusa,a radnici istog znaju kako im je sada!Svi su suspendovani koji su osnovali nezavisan sindikat..tuga i jad-nemaju hdz uniforme a rade sa opasnim kemikalijama!
  • Miki

    28.06.2012 11:35
    Kako je nastala pašteta?
    Pa-šteta da se baci...
  • Gari

    28.06.2012 11:13
    Mmmm, pasteta...
  • o istom isto

    28.06.2012 11:11
    "Iveco i Solaris su svetski poznate firme..."
    Ma nemoj... Toyota i VW su takodje svetske firme ali se nama samo FIAT nudi kao prihvatljiv zato sto je to neko u vrhu odlucio. Sto vazi za vojvodu ocigledno ne vazi za vola. Negde cemo se igrati konkurencije a negde udri po monopolu, ne ide to tako.
  • Alo Pozega

    28.06.2012 10:58
    U devedesete nas je Boris Tadic vratio jos 2008. koalicijom sa Dacicem i Mrkonjicem. Mozda je sad jasnije zasto je DS izgubio izbore. Ova firma kao i mnoge druge je unistena za vreme mandata DS-a a pastete im je sredio licno njihov sekretar za rad Vasin posto im je posao prethodno oduzet od strane grada na cijem je celu takodje bio DS.
  • 28.06.2012 10:58
    Rom
    To je i DS delio nama na velikom ritu
  • 28.06.2012 10:48
    Sasa
    Iveco i Solaris su svetski poznate firme čiji autobusi se koriste u gradovima širom sveta a ne tasna masna firme. Inače su obe firme dobili posao na tenderima i Neobus kao gubitnik tendera ima pravo da se ljuti ali nema pravo da vređa.
  • -

    28.06.2012 10:36
    -
    i sada kazite da to nije povratak u 90-e.

    pa nije prosao ni dan a obicaji i tekovine 90 ih su vec pocele da se primenjuju

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna